De levertijd staat altijd vermeld bij onze producten. Wij streven er altijd naar om zo snel mogelijk de bestellingen bij onze klanten te leveren. Wij spreken altijd van werkdagen van maandag tot en met vrijdag en natuurlijk zijn er uitzonderingen zoals feestdagen. Grotere producten welke te groot zijn voor een pakketdienst worden met onze eigen koeriersdienst geleverd. Dit kan dus zorgen voor een langere levertijd, let hier goed op ten tijden van bestellen. Lees verder voor meer informatie over jouw bestellingen en de levering hiervan.
Welke pakketdienst levert mijn pakket?
Wanneer je bestelling als pakket verzonden kan worden doen wij dit met DPD. Grote artikelen worden geleverd door onze eigen koerier of met uitzonderingen wanneer mogelijk als pallletzending. Wij streven hierin naar een spoedige levering, echter denken we ook graag aan het milieu. Om onze bakwagen zo efficiënt mogelijk te laten rijden zal de aflevering van jouw product worden ingepland in een samengestelde route. Hierover ontvang je uiteraard informatie na het bestellen.
Wanneer kan ik mijn bestelling in huis verwachten?
Wij geven op onze website bij elk artikel aan wat de verwachte levertijd is. Daarnaast wordt de verwachte leverdatum aangegeven in het winkelmandje. Het kan natuurlijk voorkomen dat er iets misgaat tijdens de levering waardoor uw bestelling helaas vertraging oploopt. Houd hier dan ook rekening mee bij de aanschaf van producten voor jouw dieren. Wanneer je betaald hebt via bankoverschrijving kan de levertijd afwijken. De bestelling wordt dan namelijk pas verzonden nadat het bedrag bij ons is binnengekomen.
Wat gebeurt er met mijn pakket als ik niet thuis ben als de bezorger langskomt?
Als er niemand aanwezig is op het moment van bezorging wordt de bestelling bij de buren afgegeven of de bezorger laat een niet-thuis kaart achter in de brievenbus. Wanneer het niet mogelijk blijkt het item af te leveren zal de chauffeur het pakket afleveren bij een Pick up point. Zodat je het pakket daar kunt ophalen en je deze toch zo snel mogelijk in huis hebt.
Waarom worden er verzendkosten berekend bij mijn bestelling?
In tegenstelling tot vele andere webwinkels berekenen wij de verzendkosten niet in bij de prijs van het product. Wij berekenen voor iedere bestelling eenmaal verzendkosten. Omdat wij graag communiceren in open en eerlijke prijzen. De verzendkosten voor een normaal pakket zijn € 5,95. Voor de verzending van bouwwerken uit onze eigen productie wordt €49,99 verzendkosten gerekend.
Wat kan ik doen als ik een beschadigd product ontvangen heb?
Het is natuurlijk erg vervelend dat jouw bestelling beschadigd is aangekomen, voor jou en voor ons. Wij leveren onze producten uiteraard graag compleet en zonder schade bij jou. Onderweg kan er helaas ook wat mis gaan, waardoor desondanks goede verpakkingen helaas toch schade kan ontstaan. Heeft jouw pakket schade, neem dan direct contact met ons op. Wij ontvangen graag foto's van de schade per email, alsmede een foto van de verpakking waarin het pakket ontvangen is. Mocht er onderweg wat mis zijn gegaan zijn wij verplicht deze informatie aan te leveren. Let dus op dat je de verpakking niet weggooit of verder stuk maakt, zonder deze foto's kunnen wij geen verdere actie ondernemen.