Veel gestelde vragen
Wij werken dagelijks aan een compleet aanbod en minstens zo complete bijhorende informatie. Toch kan het natuurlijk zo zijn dat je jouw vraag niet beantwoord krijgt op onze webshop. Wij helpen hier alsnog graag bij, staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op!
Wat is de levertijd van de artikelen?
- De levertijd hangt af van welk artikel er is besteld. Omdat wij met verschillende vervoerders werken kun je de specifieke levertijd terugvinden per product op onze webshop. Staat er bij dat het artikel momenteel niet op voorraad is? Neem dan contact op voor de exacte levertijd.
Wat zijn de betaalmogelijkheden?
- Het is mogelijk bij ons te betalen met; IDEAL, Mastercard, Visa, Paypal, Riverty of middels een bankoverschrijving.
Hoe wordt mijn bestelling verzonden?
- Onze kleine artikelen kunnen in de meeste gevallen met de reguliere postverzending worden verzonden. Hiervoor worden vaak de volgende diensten gebruikt: GLS, DPD, Tielbeke, TransMission. Als de artikelen te groot, te zwaar of te kwetsbaar zijn voor de normale pakketdiensten maken wij gebruik van onze eigen chauffeurs en bakwagens. Er zal dan een afspraak gemaakt worden met je voor de levering.
Wat zijn de verzendkosten?
- De verzendkosten worden berekend op basis van het item. Kleine items worden verzonden met de reguliere postverzending hiervoor wordt een bedrag van € 5,95 gerekend in het winkelwagentje. Worden jouw producten geleverd met onze eigen koeriersdienst dan rekenen we hiervoor een bedrag van € 49,99.
Kan ik langskomen om het product te komen bekijken?
- Wij zijn een internetwinkel en hebben geen showroom, toch begrijpen wij natuurlijk ook dat het soms fijn is jouw product te zien voor je het aankoopt. Helaas is het door ons groot assortiment niet mogelijk alles opgebouwd te laten zien. Dit geldt echt niet voor alle producten, sommige items kun je bij ons wél op locatie bekijken en ervaren. Wil je jouw product bekijken of meer advies van één van onze specialisten? Dan ben je welkom bij ons op afspraak, zo kunnen we je er van verzekeren dat de juiste collega aanwezig is om je te helpen.
Kan ik mijn bestelling annuleren?
- Jouw order kan worden geannuleerd zolang deze niet bevestigd is. Zodra jouw bestelling bevestigd wordt door Hokkendomein kan deze niet meer geannuleerd worden, tenzij anders is besproken. Dit geldt zeker voor maatwerk, zodra maatwerk opdrachten in onze werkplaats zijn verwerkt kunnen deze niet meer worden geannuleerd omdat wij deze producten speciaal voor jou op maat maken. Kosteloos annuleren is hierdoor niet meer nodig na bevestiging van de order.
Kan ik mijn aankoop ook retourneren?
- Natuurlijk heb jij het recht om jouw aankopen te retourneren. Echter hangen hier wel een aantal voorwaarden aan. Zo kunnen wij helaas geen producten terug nemen welke op maat voor je zijn gemaakt. Hiernaast is het niet mogelijk om gebruikte producten te retourneren, producten zonder of kapotte verpakking of items met gebruikerssporen.
Bieden jullie ook maatwerk?
- Zeker! Voor sommige items kunnen wij je ook maatwerk aanbieden. Onze luxe houtenverblijven bijvoorbeeld kunnen op maat worden aangeboden, helemaal naar jouw wensen en stijl. Maar ook onze gegalvaniseerde en aluminium dierenrennen kunnen op maat worden geleverd. Naast ons ruim aanbod luxe dierenproducten kun je dus ook in veel gevallen bij ons terecht voor jouw maatwerk!
Hoe kom ik in contact?
- Via het contactformulier op onze website rechtsboven, kun je ons eenvoudig bereiken. Wil je liever een e-mail sturen? Dat kan naar info@hokkendomein.nl wij helpen je graag verder!